Երկու թռջուն

  • բացատրիր բառերը — վշտալից, բխել, համակվել, գգվել, անհուն, անհագ, պարփակված, խոռոչ, թոթվել, ննջել, հեգնորեն, սոսկում, հոռետես, ռամիկ, պապակվել, ոստյուն, բաբախել: Պատաս․
  • երբեք չէի ցանկանա վանդակ մտնել, նույնիսկ եթե ինձ թագավորություն տային այնտեղ…  ինչպե՞ս կմեկնաբանես այս միտքը: Ի՞նչը կարող է քեզ համար վանդակ լինել (ստեղծագործական աշխատանք): Պատաս․ Այսինք եթե իրեն բոլոր աշխարհի հարստություն և հնարավորություն իրեն տային բայց ասեին պետք է որ այս վանդակի մեջ մնար, կասեր ոչ և երբեք իր ազատություն և հրճվանք այդ հարստության հետ չեր փոխի։ Իմ համար մի շրջապատ որ ճիշտ վանդակ լինի, տան մենակ լինել և ոչմի գործ չանելն է։ Ես չեմ սիրում երբ տուն պարապ նստածեմ և դուրս չեմ գնում Ես սիրում եմ իմ ազատ ժամերին գնամ դուրս, հածանիվ քշեմ քաղաք տեսնեմ ու այլ գործեր որ իմ համար հաճելի են։
  • Ճնճղուկը եթե մարդ լիներ, ինչպիսի՞ն կլիներ: Իսկ արու դեղձանի՞կը: Պատաս․ եթե ճնճղուկ մարդ լիներ շատ համարձակ և ինքնավստահ կլիներ և չեր թողնի ոչ ոք իրենից իր ազատություն խլեր և այնշրջաններում կգնար կապրեր որ ինքն եր ուզում ու նրանից հաճոյք եր տանում։ Իսկ եթե դեղձանիկը մարդ լիներ շատ խիղճ կլիներ և ինչ խնթիրին որ հանդիպեր կասեր որ ես չեմ կարող ու չեր մտածի թէ ինչ պես է կարող այդ խմթիր վերացնի և այլ բաներ։
  • Դու ո՞ր ճանապարհը կընտրեիր, ինչու՞: Պատաս․ Ես եթե ուզենայի մի հատ այդ ճանապարհներից ընտրեի վանդակից դուրս աշխարհ կնտռեի որտեվ ամեն կենդանի պիտի իր բնակվող, բնության շրջանում պետք է ապրի։

Leave a comment