Day: November 12, 2019

Ըմբոստի մահը

  • բացատրել ըմբոստ, գալարվել, գաղջ, պատուտակ, ճգնել, անհագ, զմայլվել, պատվանդան, ոստ, մրմնջալ: պատաս․
  • ինչպիսի հասարակություն է նկարագրված առաջին հատվածում — նշիր նմանություններ և տարբերություններ քո շրջապատի հետ: պատաս․ Անտառի ծառերն ու բոյսեր մինչ այդ ուտում, մեռնում, մահանում բայց հիմա ճիշտ ամեն հուզվել էին։ Անտառում ամեն ինչ լավ եր և ամեն գոհ էին և ոչինչի համար չէին ձկտում։
  • ի՞նչ գծված սահմանի մասին է խոսքը, բեր օրինակներ:պատաս․
  • ի՞նչ է խորհրդանշում քամին, կայծակը, որոտը, արևի լույսը:պատաս քամին փչում եր, կայծակ նրա շուրջ շանթիչ գծերեր նշում, արևը այրում եր։
  • ու՞ր էր ձգտում հասնել Ըմբոստը. մեղադրու՞մ ես նրան, թե արդարացնում, ինչու՞:պատաս․ Ըմբոստը փորձում եր բարձրանար և հասներ արեվին և միուս ծառեր նրան ասում էին որ դու չես կարող և կմահանաս բայց նա շարունակում եր իր ձկտել որ հասներ արեվին։ ես իրեն արդարացնում եմ որդեվ նա գնում եր դեպի իր նպատակին որ ձեռք բերեր և չեր մտածում ճանապարհի դժվարության մասին և միուսների խօսքն ել չեր լսում թէ նրանք ինչ են ասում թէ դու կարողես թէ ոչ։
  • կա՞ մի բարձր տեղ, ուր դու ես ձգտում հասնել, ինչպե՞ս ես հաղթահարում այդ բարձրությունը (ստեղծագործական աշխատանք):պատաս․ այո ես ձկտումեմ որ աշխարհի մի հատ հայտնի ավտո գիտնական և դիզայներ լինեմ որի լրիվ աշխարհ ինձ ճանաչեն և այդ իմ աշխատանքի արդյունքով գնամ և ամբողջ ովրոպական երկրներում ման գամ և տեղեկանամ թէ եվրոպան ինչ պիսին տեղ է։